loading...

پارس تیتراژ

پارس تیتراژ

تغییر جنسیت بازیگر مشهور ایرانی از فرزانه ارسطو به سامان ارسطو

  • تغییر جنسیت بازیگر مشهور ایرانی از فرزانه ارسطو به سامان ارسطو

    تغییر جنسیت بازیگر مشهور ایرانی از فرزانه ارسطو به سامان ارسطو

    سامان ارسطو که تا یکسال قبل با نام فرزانه ارسطو شناخته می شد، پس از عمل جراحی که اواخر فروردین ماه انجام داد به گفته خود، رویای 42 ساله اش را تخقق بخشید و با تغییر جنسیت، به برخی از مشکلات روحی روانی خود غلبه کرد.

    به گزارشپارس ناز  او پیش از این در فیلم‏هایی همچون «سربازهای جمعه»، «حکم»، «تیغ‏زن»، «تسویه حساب» و «استشهادی برای خدا» با چهره‏ زنانه بازی کرده است.

    این بازیگر سینما در گفت‏و‏گویی که چندی پیش بایک هفته‏ نامه انجام داده بود، اظهار کرده بود که از بچگی متوجه شده، بدنش متعلق به خودش نیست این موضوع را بارها به اطرافیان خود گوشزد کرده بود اما این موضوع بی‏تفاوتی سایرین را به دنبال داشت.

    ارسطو یکبار در 24 سالگی به اصرار خانواده ازدواج کرد و بعد از یک روز زندگی با شوهر، از او جدا شد.

    او در این مقطع به قطعیت رسید که جنسیت او باید تغییر کند و با روانشناس و روانپزشکان نیز گفت‏وگوهایی انجام داد تا اینکه اواخر فروردین ماه به کمک یکی از بازیگران سرشناس سینما موفق به پرداخت هزینه‏های عمل شده و بدین ‏ترتیب تغییر جنسیت داد.

    تغییر جنسیت بازیگر مشهور ایرانی از فرزانه ارسطو به سامان ارسطو

    او هم اکنون از این اقدام که بسیاری آن را جسارت آمیز می‌‏خوانند راضی است و با ازدواج مجدد با یکی از فعالان عرصه تئاتر به زندگی عادی مشغول می‌باشد.ارسطو در تازه ترین کار خود «آناهیتا» با چهره‏ای مردانه جلوی دوربین رفته است.

    سامان ارسطو، بازیگر سینما و تئاتر، در گفت​و​گو با ویژه​نامه نوروزی هفته​نامه چلچراغ، رویای خود را یافتن هویت و عمل جراحی دانست که باید تا 17 فرودین ماه 1389 انجام دهد.

    به گزارش پارس ناز ، سامان ارسطو که تا یکسال قبل با نام فرزانه ارسطو شناخته می​شد، بعد از عمل جراحی جسارت​آمیزی که امسال انجام داد، رویای 42 ساله خود را تحقق بخشید و با تغییر جنسیت،​ به جسمی دست یافت که به گفته خود سال​ها مجبور به انکار آن بود. او در فیلم​هایی چون «سربازهای جمعه»، «تیغ​زن»، «تسویه حساب» و «استشهادی برای خدا» با چهره​ای زنانه و در «آناهیتا» با چهره​ای مردانه بازی کرده است.

    ارسطو در بخشی از این گفت​و​گو درباره تغییر روحیه​اش بعد از این عمل جراحی، اظهار داشت:​ «حالا کاملاً خوبم. آن وقت​ها توی چشم​هایم فقط و فقط ترس و افسردگی بود. یک پنهان کردن خودم بود. همه​اش در حال توجیه کردن خودم بودم که ببین من این نیستم که تو می​بینی…»

    تغییر جنسیت بازیگر مشهور ایرانی از فرزانه ارسطو به سامان ارسطو

    او در ادامه سخنانش اظهار کرد که از بچگی متوجه شده که بدنش متعلق به خودش نیست و گفت:​ «یادم می​آید پنج سالم بود. خواهرم مدام برای دخترانش و من لباس سفارش می​داد و من اصرار داشتم برایم شلوارک بخرد. یک روز یک پیراهن چین​دار صورتی برایم خرید و تنم کرد. حالم خیلی بد بود و مدام می​گفتم اگر این لباس را درنیاوری پاره​اش می​کنم. کسی حرفم را گوش نکرد و من در آخر لباس را توی تنم پاره کردم…»

    ارسطو یکبار در 24 سالگی به اصرار خانواده ازدواج کرد و بعد از یک روز زندگی با شوهر، از او جدا شد. او در این مقطع به قطعیت رسید که جنسیت او باید تغییر کند و با روانشناس و روانپزشکان نیز گفت​و​گوهایی داشته اما او جسارت عمل جراحی و تغییر جنسیت را سال​ها بعد یافته.

    تغییر جنسیت بازیگر مشهور ایرانی از فرزانه ارسطو به سامان ارسطو

    سامان ارسطو اظهار کرد: «من از تنهایی می​ترسیدم. هنوز هم رگه​هایی از ترس از تنهایی در من وجود دارد. من آدم نترسی هستم، آن​قدر نترس هستم، که الان نشسته​ام روبرویت و با تو حرف می​زنم. ولی آدم​ها این ترس نهفته ذاتی را دارند. من از تنهایی می​ترسم.»

    او در مورد هزینه عمل جراحی و عملی که باید انجام دهد، گفت: «عمل جراحی مکملی را باید انجام می​دادم که به خاطر مشکلات مالی نتوانستم. حالا هم دکتر کهن​زاده که جراح من هستند گفتند اگر تا اردیبهشت ماه 89 این عمل را انجام ندهم،​ او دیگر مرا عمل نمی​کند. چون سنم بالا رفته و ریسک کار بالاست… برای عمل به وسایلی نیاز دارم که هزینه آن حدود 12 میلیون می​شود. عمل​های قبلی هم خیلی هزینه داشت که با لطف مهتاب کرامتی هزینه​هایم پایین آمد.»

    تغییر جنسیت بازیگر مشهور ایرانی از فرزانه ارسطو به سامان ارسطو

    سامان ارسطو که بعد از عمل با همسر خود هدی،​زندگی می​کند. باید عمل دوم را انجام دهد تا شناسنامه دریافت کند. او گفت:​ «آرزو دارم شناسنامه داشته باشم، جراحی کنم. بتوانم زندگی​ام را به خودم و همسرم اثبات کنم. دعا کنید پول عمل جراحی​ام جور شود. دعا کنید…»

جنجال دختر زیبایی که رونالدو عاشقش شد +عکس

Modir بازدید : 164 یکشنبه 15 فروردین 1395 : 11:27 نظرات (0)

جنجال دختر زیبایی که رونالدو عاشقش شد +عکس

  • جنجال دختر زیبایی که رونالدو عاشقش شد +عکس

    جنجال دختر زیبایی که رونالدو عاشقش شد +عکس

    جنجال دختر زیبایی که رونالدو عاشقش شد

    پس از جدایی جنجالی رونالدو از نامزدش ، گمانه های زیادی در مورد نامزد بعدی رونالدو به گوش میرسد . این فوق ستاره پرتقالی هر روز با چالش و جنجالی جدید روبروست و اطراف او را دختران بسیار زیبا احاظه کرده است . اما به گزارش پارس ناز این بار یک دختر نوجوان ادعا کرد که کریس رونالدو ستاره ی رئال مادرید از طریق اینستاگرام از او درخواست نامزدی کرده است.

    دختری بنام “میریدیث میکلسون” که شانزده سال دارد و برزیلی است ادعا می کند که رونالدو از او خواسته نامزدش شود.این دختر نوجوان می گوید که رونالدو بوسیله ی اینستاگرام برای او پست گذاشته است و او هم دو روز بعد جواب رونالدو را داده و بعد با پیشنهاد او برای نامزدی رو به رو شده است.

    جنجال دختر زیبایی که رونالدو عاشقش شد +عکس

    این موضوع در حالی است که چندی پیش یک مدل استرالیایی با ادعای ایجاد مزاحمت از سمت این فوتبالیست جنجال زیادی را برای او به وجود اورد.”آلین لیما” می گفت که رونالدو از او خواسته که نامزدش شود و وی پاسخ داده که نامزد دارد،اما این جواب هم مانع اصرار رونالدو برای نامزدی با او نبوده است .

    جنجال مدل استرالیایی وقتی بپا شده بود که رونالدو پس از جدایی از نامزد روسی اش خانم شایک با یک روزنامه نگار بنام “وانسا پاپنکوته” نامزد کرده بود .وانسا لقب زیباترین زن کشورش را داشت.همچنین گفتنی است که جدایی او از نامزد مشهورش ایرینا شایک با جنجال های زیادی همراه بود.

    جنجال دختر زیبایی که رونالدو عاشقش شد +عکس

    اما در این میان مسی رقیب معروف رونالدو راه و روش دیگری در پیش گرفته است . دور و بر او نه از دخترهای هات و بسیار زیبا خبریست نه از ماجراهای عشقهای آتشین و نامزدهای جور و واجور. بلکه به گزارش پارس ناز برخلاف جنجال های این چنینی که در رسانه ها درباره ی نامزدهای رونالدو می شود،رقیب بزرگ او زندگی ارامی را در پیش گرفته است. مسی با دختری که از دوران کودکی او را می شناخته ازدواج کرده است .

    جنجال دختر زیبایی که رونالدو عاشقش شد +عکس

    همسر لیونل مسی “آنتولا روکوزو” در رشته ی تغذیه تحصیل کرده.او در روزاریوی ارژانتین به دنیا امده است.همان شهری که مسی در ان متولد شده است .مسی علاقه اش به آنتولا را در سال 2009 رسما اعلام کرد و بعدا ازدواج کردند. انتولا برای مسی یک پسر به نام تیاگو به دنیا اورده است.زندگی خوب و خوش انها نشان می دهد که در انتخاب شریک زندگی درست عمل کرده اند.انتولا همراهی زیادی با همسرش مسی دارد .

    مطالب مرتبط:

    درخواست مسی از مردم برای پیدا کردن این کودک +عکس

    واکنش رونالدو و مسی هنگام اعطای توپ طلا 2015

    عکس هایی زیبا از مراسم اهدای توپ طلا

    عکسهایی از اشک‌ های رونالدو پس از بردن توپ طلا

سلامت خود را با خوردن غذای تنوری ضمانت کنید

Modir بازدید : 181 یکشنبه 15 فروردین 1395 : 5:43 نظرات (0)

سلامت خود را با خوردن غذای تنوری ضمانت کنید

  • سلامت خود را با خوردن غذای تنوری ضمانت کنید

    سلامت خود را با خوردن غذای تنوری ضمانت کنید

    سلامت خود را با خوردن غذای تنوری ضمانت کنید 

    شاید برایتان جالب و حتی سوال برانگیز باشد که غذای تنوری چطور میتواند برای سلامت ضمانتی بوجود آورد ؟ آیا حقیقت دارد ؟ غذای تنوری با دیگر غذاها چه تفاوتی دارد ؟

    مصرف زیاد گوشت قرمز به شکل کبابی و باربیکیو می‌تواند سبب افزایش میزان اسید‌آمینه‌های هتروسیکلیک شود که مسبب استرس اکسیداتیو هستند و از فاکتورهای افزایش دهنده بیماریهای مزمن از جمله بیماریهای قلبی عروقی و سرطان محسوب میشود.

    محققان می‌گویند میزان اسید‌آمینه‌های هتروسیکلیک آزاد شده از گوشت قرمز به روش پخت گوشت و میزان دمایی که می‌بیند و حتی مدت زمان پخت بستگی دارد.

    در طول روند متابولیسم اسید‌آمینه‌های هتروسیکلیک، چربی، پروتیین و DNA اکسید می‌شود و استرس اکسیداتیو به وجود آمده باعث ایجاد اختلال در فعالیت‌های بیولوژیک شده و احتمال ابتلا به ناراحتیهای قلبی عروقی و سرطان را بالا می برد.

    1.راه اول

     غذاها را طعم‌دار کنید. طعم‌دار کردن مواد غذایی با آب مرکبات یا ادویه‌ها می‌تواند باعث کاهش آزاد شدن ترکیبات مضر در غذاهای تنوری شود.

     
    3.راه دوم

    چربی‌ها را جدا کنید. هرچقدر که تماس چربی‌ها با دود و آتش بیشتر باشد، ترکیبات خطرناک و مضر بیشتری هم وارد مواد غذایی‌تان می‌شوند. پس تا جایی که می‌توانید، چربی گوشت‌ها را پیش از تنوری یا کباب کردن آنها بگیرید.

     
    4. راه سوم

    با دمای پایین و به آرامی غذاها را تنوری یا کباب کنید. شما می‌توانید با پایین آوردن دما و سرعت پخت، به مواد غذایی‌تان اجازه بدهید تا کاملا مغزپخت شوند و سلامتی‌تان را به خطر نیندازند.

    مطالب مرتبط :

    مصرف هفت غذای مفید و سالم برای زنان

    بخور نخورهای طب سنتی (تغذیه سالم)

    نحوه غذا خوردن قبل و بعد ورزش

معرفی ساعت مچی زنانه برند معتبر وینستون + عکس

Modir بازدید : 208 یکشنبه 15 فروردین 1395 : 4:43 نظرات (0)

معرفی ساعت مچی زنانه برند معتبر وینستون + عکس

  • معرفی ساعت مچی زنانه برند معتبر وینستون + عکس

    معرفی ساعت مچی زنانه برند معتبر وینستون + عکس

    معرفی ساعت مچی زنانه برند معتبر وینستون ,کمپانی هری وینستون (Harry Winston, Inc.) سازنده آمریکایی جواهرات لوکس و ساعت های سوئیسی است که نام خود را از جواهرساز معروف و مؤسس این کمپانی یعنی هری وینستون گرفته است و دفتر اصلی آن در نیویورک واقع شده است.

    هری وینستون یکی از کمپانی هایی است که کاملاً متعلق به گروه سواچ است و در ژانویه ۲۰۱۳ از کمپانی الماس هری وینستون خریداری شده است. این کمپانی در بیش از ۲۰ شهر دنیا از جمله نیویورک، بورلی هیلز، شیکاگو، پاریس، لندن، لاس وگاس، شانگهای، توکیو و سنگاپور شعبه دارد که به هر یک از این شعب “سالن” گفته می شود.

    هری وینستون در سال ۱۹۳۲ کمپانی اش را تأسیس کرد و بخاطر مرغوبیت الماس ها و سنگ های قیمتی اش خیلی زود معروف شد. وی اقدام به ساخت جواهراتی از این سنگ ها نمود که مورد توجه خانواده های سلطنتی، مهاراجه ها و نخبگان هالیوود قرار گرفتند.

    هری وینستون اولین جواهرسازی بود که برای مراسم اسکار به یک هنرپیشه زن جواهراتی قرض می داد و این کار او در سال ۱۹۴۳ موجب بالا رفتن پرستیژ فرش قرمز شد. وینستون با قرض دادن جواهراتی با سبک مختص خود به جنیفر جونز، نامزد جایزه بهترین بازیگر زن اسکار، استاندارد جدیدی برای تیپ و استایل سلبریتی ها ایجاد کرد و خیلی زود در میان ستاره های هالیوودی محبوب شد.

    در سال ۱۹۴۹، هری وینستون الماس “امید” (the Hope diamond) را به دست آورد. مسلماً این الماس معروف ترین سنگ قیمتی در دنیا است. الماس امید ۴۵٫۵۲ قیراط (۹٫۱۰۴ گرم) و به رنگ آبی تیره است.

    هری وینستون الماس امید را در سال ۱۹۵۸ به موسسه اسمیتسونیان در شهر واشینگتن دی. سی. اهدا کرد و از آن روز تاکنون این الماس در گالری جواهرات هری وینستون در مؤسسه اسمیتسونیان در معرض دید عموم قرار دارد.

    در آهنگ “الماس ها بهترین دوست یک دختر هستند” (Diamonds Are a Girl’s Best Friend) که در سال ۱۹۵۳ در فیلم “آقایان بلوندها را ترجیح می دهند” (Gentlemen Prefer Blondes) توسط مرلین مونرو خوانده شد، نیز به هری وینستون اشاره شده است: “با من حرف بزن هری وینستون، همه چیز را در مورد آن به من بگو!”

    در سال ۱۹۸۹، برای گرامیداشت پنجاهمین سالگرد تولید فیلم کلاسیک “جادوگر شهر از”، کمپانی هری وینستون، یک جفت دمپایی یاقوت ساخته شده از یاقوت ها و الماس واقعی ساخت.

    در سال های ۲۰۱۰/۲۰۱۱ کل سود فروش این کمپانی ۲۴۶ میلیون یورو و سود فروش ساعت مچی های آن ۳۶ میلیون یورو بوده است. در ژانویه ۲۰۱۳ کمپانی هری وینستون اعلام کرد که برای فروش برند لوکس جواهرات الماس و ساعت مچی های خود به گروه Swatch با رقم ۷۵۰ میلیون دلار به توافق رسیده است.

    ساعت مچی های هری وینستون ترکیبی از مهارت و کیفیت بالای جواهرات هری وینستون با سنت ساعت سازی سوئیسی هستند. از کلکسیون زیبای Avenue و Premier گرفته تا کلکسیون های مبتکرانه Ocean و Midnight، همه این کلکسیون ها نشانگر برتری ساعت های لوکس هری وینستون هستند.

    ساعت مچی های زنانه الماس نشان Harry Winston

    معرفی ساعت مچی زنانه برند معتبر وینستون + عکس

    ساعت مچی های زنانه الماس نشان Harry Winston

    معرفی ساعت مچی زنانه برند معتبر وینستون + عکس

    ساعت مچی های زنانه الماس نشان Harry Winston

    معرفی ساعت مچی زنانه برند معتبر وینستون + عکس

    ساعت مچی های زنانه الماس نشان Harry Winston

    معرفی ساعت مچی زنانه برند معتبر وینستون + عکس

    ساعت مچی های زنانه الماس نشان Harry Winston

    معرفی ساعت مچی زنانه برند معتبر وینستون + عکس

    ساعت مچی های زنانه الماس نشان Harry Winston

    معرفی ساعت مچی زنانه برند معتبر وینستون + عکس

    ساعت مچی های زنانه الماس نشان Harry Winston

    معرفی ساعت مچی زنانه برند معتبر وینستون + عکس

    ساعت مچی های زنانه الماس نشان Harry Winston

    معرفی ساعت مچی زنانه برند معتبر وینستون + عکس

    ساعت مچی های زنانه الماس نشان Harry Winston

    معرفی ساعت مچی زنانه برند معتبر وینستون + عکس

    ساعت مچی های زنانه الماس نشان Harry Winston

    معرفی ساعت مچی زنانه برند معتبر وینستون + عکس

    ساعت مچی های زنانه الماس نشان Harry Winston

    معرفی ساعت مچی زنانه برند معتبر وینستون + عکس

    ساعت مچی های زنانه الماس نشان Harry Winston

    معرفی ساعت مچی زنانه برند معتبر وینستون + عکس

    ساعت مچی های زنانه الماس نشان Harry Winston

    معرفی ساعت مچی زنانه برند معتبر وینستون + عکس

     

     

     

     

     

فال روزانه چهارشنبه 21 بهمن 1394

Modir بازدید : 189 یکشنبه 15 فروردین 1395 : 3:53 نظرات (0)

فال روزانه چهارشنبه 21 بهمن 1394

  • فال روزانه چهارشنبه 21 بهمن 1394

    فال روزانه چهارشنبه 21 بهمن 1394

    فال روزانه چهارشنبه 21 بهمن 1394

    فال روزانه 21 بهمن متولدین فروردین ماه

    امروز گرفتگی کامل ماه در پنجمین خانه از “احساسات عاشقانه” شما اتفاق افتاده است. اگر شما دارید تحت تاثیر عشق پیش می‌روید باید محتاط و هوشیار باشید زیرا می‌بینید دیگران به دقت شما را زیر نظر دارند. اکنون معنویت بخشیدن به احساسات تان بسیار اهمیت دارد ‌برای اینکه بهتر بتوانید دیگران را ببخشید و به آنها بگویید که دقیقا چه فکری می‌کنید. با وجود این به جای اینکه احساسات تان را زیر ایده‌ها و افکار فیلسوفانه پنهان کنید, بهتر است واقعیت را بیان کنید که این کار بهتر و دارای ثبات بیشتری است.

    فال روزانه 21 بهمن متولدین اردیبهشت ماه

    گرفتگی کامل ماه در چهارمین خانه از “اصول زندگی”  شما می‌تواند به عنوان نور راهنمایی باشد که توجه شما را به بنیان خانواده جلب کند. اگر چه سفر و حرکت الان در نشان شما دیده نمی‌شود در عوض ‌شما می‌توانید در ذهن تان به نقاط دور و ناشناخته سفر کنید. ممکن است بخواهید از فرهنگ‌های بیگانه چیزی بیاموزید یا اینکه مایل باشید که تاریخ اجداد و نیاکان خود را بشناسید. به یاد داشته باشید نیازی به ژست و ادا درآوردن و آب و تاب دادن به ماجرا نیست‌؛ آنها فقط شما را از راه اصلی که در نظر دارید باز می‌دارند.

    فال روزانه 21 بهمن متولدین خرداد ماه

    گرفتگی ماه امروز سومین خانه از “محیط” شما را فعال می‌سازد و  ایجاد تغییراتی در زندگی تکراری و روزمره شما را نشان می‌دهد. شاید شما مایل باشید که به همه نشان دهید که چقدر سرتان شلوغ است؛ اما قبل از اینکه این کار را بکنید اول سعی کنید انگیزه خود را از این حرکت برای خودتان تعریف کنید. نیازی به شکایت و غرولند کردن نیست؛  شما با این کار از دیگران کمک و حمایتی دریافت نمی‌کنید مگر اینکه برای تعهداتی که قبلا قول آن را داده بودید فکری بکنید. اعمال و کردار هر انسانی بلندتر از حرف‌هایش صحبت می‌کنند.

    فال روزانه 21 بهمن متولدین تیر ماه

    يك تغيير ناگهانی در درآمد شما یا در قطع یک شراکت جدید برای شما کافی خواهد بود تا بفهمید که تغییرات اقتصادی بوسیله تصمیمات اشخاص است که اتفاق می‌افتد. گرفتگی ماه امروز دومین خانه از “پول” شما را تحت تاثیر خود قرار می‌دهد  و آن را فعال می‌کند. بنابراین ممکن است فقط  نگران این باشید که چقدر استرس و پریشانی روی درآمد شما تاثیر می‌گذارد  و اکنون بهتر است قضایا را در شکل وسیع خود ببینید. اگر خودتان را از اين تجسم دور کنید می‌توانید برای دیگران احساس دلسوزی بیشتری داشته باشید که در لحظات پریشانی شما آنها نیز بدردتان خواهند خورد.

    فال روزانه 21 بهمن متولدین مرداد ماه

    گرفتگی ماه مقتدر در نشان شما می‌تواند در نشان شما گسترده شود و بر “روابط” شما تاکید کند که موقتا زندگی شما را به حالت معکوس در می‌آورد. شما می‌دانید که اکنون از زندگی چه می‌خواهید و اگر هر کسی سهوا بر سر راه شما بایستد ممكن است ناگهان و به طور غیر ارادی به او اهانت کنید بدون اینکه حتی بفهمید این کار را کرده‌اید. به یاد داشته باشید که مجبور نیستید هر چیز کوچکی را که احساس می‌کنید بیان کنید.

    فال روزانه 21 بهمن متولدین شهریور ماه

    برای چنین گرفتگی از ماه مقتدر عجیب است که تغيير قابل توجهی در زندگی شما پدید نیاید. اگر چه اثرات یک ماه گرفتگی ممکن است ماه‌ها قبل یا بعد از رخ دادن آن ظاهر شوند اما این یکی در اولین خانه از “اسرار” شما قرار گرفته است. چیزی که شما برای مدت زمان نسبتا طولانی پنهان کرده بودید ممکن است این روزها ناگهان آشکار شود. اما تغییر عمیق دیگری هم در جهان رویاهای شما رخ می‌دهد که ممکن است بعدها نتیجه آن مشخص شود حتی اگر دیگران نتوانند اثرات آن را ببینند.

    فال روزانه 21 بهمن متولدین مهر ماه

    ايجاد یک وجهه اجتماعی امروز می‌تواند یک نبرد تمام عیار باشد با اين حال گرفتگی كامل ماه در یازدهمین خانه از “دوستان” شما نشان می‌دهد که شما قادر به این نیستید که جزیی از یک گروه نباشید. سعی نکنید که با دیگران به سختی مشاجره کنید. این سیاست خوبی برای تحريک امواج مثبت نخواهد بود. هيچ کدام از این ها باعث نمی‌شود که قدرت خلاقیت شما تقویت شود. در ضمن تا زمانیکه کسی از شما سئوالی نپرسیده است نظرات تان را برای خودتان نگاه دارید.

    فال روزانه 21 بهمن متولدین آبان ماه

    گرفتگی ماه در دهمین خانه از “وضعیت عمومی” شما قرار گرفته است و شهرت کوتاه مدتی برای شما به ارمغان خواهند آورد. ممکن است احساس کنید در اوج بازی هستید اما لازم است بدانید که نمی‌توانید این موفقیت آشکار را برای همیشه برای خود نگاه دارید و این وضع پایدار نیست. ممكن است وسوسه شده باشید که اگر به انتظارات خود دست پیدا نکنید از میدان دید بالای خود در زمینه کاری  فاصله بگیرید. اما اکنون تصمیم گیری صحیح نیست به خاطر اینکه فردا شما ذهنیت خود را باز هم تغییر خواهید داد.

    فال روزانه 21 بهمن متولدین آذر ماه

    برنامه‌هایی که برای یک سفر در آینده نزدیک داشتید در حال تحقق یافتن است و شما مجبور می‌شوید که برای آن برنامه ریزی کنید. یا شاید هم ناگهانی تصمیم بگیرید که به مدرسه برگردید تا در یک رشته کاملا جدید شروع به تحصیل کنید. به افکاری که باعث می‌شوند تا شما این ریسک را نپذیرید توجهی نکنید. با این گرفتگی ماه که در نهمین خانه از “مکان‌های بسیار دور” شما قرار دارد  بر اهداف بلند مدت تان تمرکز کنید و ذهنیت خود را تغییر ندهید.

    فال روزانه 21 بهمن متولدین دی ماه

    امروز ممکن است برای تصمیم گیری در مسائل مالی دچار شک و تردید باشید و دوست ندارید که از کسی درخواست کمک  کنید. نگران نباشید؛ دیگران نمی‌توانند موقعیت شما را از چنگ تان درآورند و هنوز با شما به عنوان کسی که چیزی را گم کرده است رفتار می‌کنند. در دام کسی نیفتید و اجازه ندهید شخص دیگری پول شما را اداره کند. بهترین کار این است که خودتان این مسئولیت را بر عهده بگیرید.

    فال روزانه 21 بهمن متولدین بهمن ماه

    گرفتگی کامل ماه امروز درست برخلاف خورشید در نشان شماست و به شما یادآوری می‌کند که بین کاری که لازم است برای خودتان انجام دهید و انتظاراتی که دیگران از شما دارند تعادل ایجاد کنید. ممکن است احساس کنید چنانچه الان روی کسی را زمین بیندازید احساس پریشانی به شما دست می‌دهد ولی در عین حال فکر می‌کنید که انتظارات آنها كاملا غير واقعی است. دقیق گوش دادن به اینکه آنها دقیقا چه می‌خواهند ایده بسیار خوبی به نظر می‌رسد؛ اما به معنی این نیست که شما باید هجوم ببرید و هر کاری که از دست تان برآمد را برای دیگران  انجام دهید.

    فال روزانه 21 بهمن متولدین اسفند ماه

    به جای اینکه از کاری که باید همین الان انجام دهید ناراحت و عصبی شوید و شروع به غرولند کنید سعی کنید آن را به عنوان یک بازی ببینید. اگر شما زمان خوبی داشته باشید بیشتر مشتاق می‌شوید که بهره وری خود را بالا ببرید. اما سعی نکنید تا از روبرو شدن با پی آمدهای واقعی که امروز نمایان می‌شوند اجتناب کنید. به خاطر اينكه گرفتگی ماه در ششمین خانه “جزییات زندگی” شما اتفاق افتاده است. یک چیز بی اهمیت می‌تواند تاثیر مهمی روی بقیه مسائلی بگذارد که شما قبلا در کار خود برای دسترسی به موفقیت انجام داده بودید.

جمله و متن زیبای کارت عروسی

Modir بازدید : 196 یکشنبه 15 فروردین 1395 : 0:43 نظرات (0)

جمله و متن زیبای کارت عروسی

  • جمله و متن زیبای کارت عروسی

    جمله و متن زیبای کارت عروسی

    بنام خدای عشق
    کنار آشنایی تو آشیانه می‌کنم
    فضای آشیانه را پر از کرانه می ‌کنم
    کسی سئوال می‌کند به خاطر چه زنده‌ای
    و من برای زندگی تو را بهانه می‌کنم
    امیدواریم که گل وجودتان زیباترین نقش باغ خاطره این روز باشید
     

    جمله و متن زیبای کارت عروسی

    متن برای کارت عروسی

    همتمان بدرقه راه کن ای طایر قدس
    که دراز است ره مقصد و ما نوسفریم

    جمله و متن زیبای کارت عروسی

     
    معنای عشق چیست بجز عشق
    بهم رسیدن یعنی آغاز
    با هم ماندن یعنی زندگی
    زندگی با عشق یعنی کامیابی

    جمله و متن زیبای کارت عروسی

    متن های کارت عروسی جدید

    با سنت عشق گرد هم می‌آییم
    آنجا که دوست داشتن تنها کلام زندگی است.

    جمله و متن زیبای کارت عروسی

    در پیشگاه حجت محض زمان مهدی(عج)
    منجی جهان
    منت‌دار حضور شمائیم.

    جمله و متن زیبای کارت عروسی

    متن مذهبی کارت عروسی

    خدا هدیه ای به آدم داد
    و مهر حوا را به دل او انداخت
    باید آسمان را آذین می بست
    ستاره ها را برق می انداخت
    خدا لبخند زد
    تنهایی فقط زیبنده خودش بود!
    در جشن پیوند آسمانیمان، همه فرشته ها دعوت دارند!

    جمله و متن زیبای کارت عروسی

     
    ای از عشق پاک من همیشه مست
    من تو را آسان نیاوردم بدست
    بارها این کودک احساس من
    زیر باران های اشک من نشست
    من تو را آسان نیاوردم بدست

    جمله و متن زیبای کارت عروسی

    جدیدترین متن کارت عروسی

    ای کاش عشق را زبان سخن بود
    آنها زندگی مشترک خود را جشن می‌گیرند
    با تشریف فرمائی خود سرافرازشان فرمائید

    جمله و متن زیبای کارت عروسی

     
    آری آغاز دوست داشتن است
    گر چه پایان راه ناپیداست
    من به پایان دگر نیندیشم
    که همین دوست داشتن زیباست

    جمله و متن زیبای کارت عروسی

    متن کارت دعوت عروسی

     
    خانه‌ای ساخته‌ایم، سایبانش همه عشق
    زیر پا فرش غرور، در حصارش همه تکرار صفا
    ما در این جمع لطیف
    لطف دیدار تو را می ‌طلبیم

    جمله و متن زیبای کارت عروسی

     
    قلب من و تو را
    پیوند جاودانه مهری است در نهان
    پیوند جاودانه ما ناگسسته باد
    تا آخرین دم از نفس واپسین ما این مهر بسته باد
     

    جمله و متن زیبای کارت عروسی

    متن زیبا برای کارت عروسی

     
    انگار تمام آسمان به این پنجره آمده است
    که سقف کوچک مان چنین پرستاره است
    فردای سبز
    آرزویی محال نیست
    وقتی شانه های اعتماد
    پناه مرغان مهاجر است
    که از فراز غروب های دور و دراز
    اینکه به جست و جوی آشیانی روشن آمده اند
    از امشب تا خورشید راهی نیست
    نگاهمان کنید !
     

    جمله و متن زیبای کارت عروسی

     

     

جدیدترین اس ام اس های خنده دار و باحال

Modir بازدید : 166 یکشنبه 15 فروردین 1395 : 0:17 نظرات (0)

جدیدترین اس ام اس های خنده دار و باحال

  • جدیدترین اس ام اس های خنده دار و باحال

    جدیدترین اس ام اس های خنده دار و باحال

    جدیدترین اس ام اس های خنده دار و باحال

    داری خمیازه میکشی یهو دوستت یه چیز خنده دار میگه…
    قیافت که اصن نمیگم شبیه چی میشه
    ولی بدتر از اون صدای گرازیه که در میاد

    جدیدترین اس ام اس های خنده دار و باحال

    ﻣﻮﺭﺩ ﺩﺍﺷﺘﯿﻢ
    ﺩﺧﺘﺮﻩ ﺍﻣﺘﺤﺎﻥ ﺭﺍﻧﻨﺪﮔﯽ ﺩﺍﺷﺘﻪ ﺍﻓﺴﺮ
    ﭘﺮﺳﯿﺪﻩ ﺟﻔﺖ ﺭﺍﻫﻨﻤﺎ ﺩﺭ ﭼﻪ ﻣﻮﺍﻗﻌﯽ ﺍﺳﺘﻔﺎﺩﻩ ﻣﯿﺸﻪ ؟

    .

    .

    .

    ﺩﺧﺘﺮﻩ ﮔﻔﺘﻪ : وقتی عروس شدم
    ﻧﺨﻨﺪ دختره دیگه دلش شوهر میخواد …

    جدیدترین اس ام اس های خنده دار و باحال

    دیروز داییم بهم گفت رفتی خدمت اومدی من و بابا و مامانت یه برنامه هایی واست داریم.
    گفتم برنامه هاتونو عوض کنید، من یکی زن بگیر نیستم
    .
    .
    .
    دایی: برو بابا بنایی داریم… باید آجر بندازی بالا

    جدیدترین اس ام اس های خنده دار و باحال

    آش رشته تنها جایی بود که گیاهان موفق شدن بدون کمک گوشت
    خودشون به تنهایی طعم مطبوعی تولید کنن
    بقیه تجربه‌هاشون به شکست مطلق منجر شد

    جدیدترین اس ام اس های خنده دار و باحال

    فرهنگ لغات بابام :
    اون بی صاحاب رو بده
    دیگه باید خودم تشخیص بدم منظورش تلفنه، موبایله، کنترل تلویزیونه،
    سوئیچ ماشینه، قاشقه، قاتل بورسلیه، لنگر کشتیه؟!
    کلا بی صاحاب معادل کل معین و دهخداست

    جدیدترین اس ام اس های خنده دار و باحال

    روزی مردی رو به حکیمی کرد و گفت:
    ای حکیم چرا همسرم یک گل رز را که یک روز زنده است
    و روز دیگر میمیرد اینقدر دوست دارد
    ولی من که هرروز برایش میمیرم وزنده میشم دوست ندارد ؟
    حکیم لبخندی زد وگفت :
    خیلی قشنگ بود با تلگرام برام بفرستش

    جدیدترین اس ام اس های خنده دار و باحال

    اسکار وحشتناک ترین جمله خبری تعلق میگیره به :
    “سلام ، یه زحمتی دارم برات”

    جوکهای طنز و خنده دار, جملات کوتاه خنده دار

    طنز نوشته های کوتاه جدید و جالب

    چشمم افتاد به یه دختر خیلی خوشگل
    رو به آسمان کردم و گفتم:
    خدایا!!!!!
    حکمت زنان چیه که انقد خوشگل آفریدیشون
    .
    .
    .
    ندا آمد و یه کشیده گذاشت تو گوشم که چسبیدم به دیوار، گفت:
    دفعه آخرت باشه که چش چرونی میکنیااا
    راستي بهتون نگفته بودم؛
    ندا … زنمه…

    جدیدترین اس ام اس های خنده دار و باحال

    خداييش من هرچي نيـگا ميکنم باورم نميشه . . .
    .
    .
    .
    گاو با علف يه همچين هيکلي به هم زده باشه

    جوکهای طنز و خنده دار, جملات کوتاه خنده دار

    جملات کوتاه خنده دار

    دفترچه تلفن دخترا:
    (1#*140*) A
    نگار
    سوسن
    مزاحم
    مزاحم۱
    مزاحم۲
    مشکوک
    همون که بهش گفتم کصااااااااااااااافط
    نصف شب زنگ زد قطع کرد!
    اس ام اس اشتباهی زد
    میس کال
    تک زد زنگ زدم حرف نزد!
    اشتباهی (منزل آقای احمدیان رو میخواست)

    جدیدترین اس ام اس های خنده دار و باحال

    میدونی عشق یعنی چی؟؟؟
    یعنی وقتی آقاتون عصبانی میشه بذاری هر چی دوست داره بگه و داد بزنه
    وقتی آروم شد بری کنارش بشینی و دستاشو بگیری
    تو چشاش با مهربونی زل بزنی و آروم با موهاش بازی کنی و نوازشش کنی
    و بگی :
    .
    .
    .
    عزیزم زنگ زدم الان از تیمارستان میرسن، چند دقیقه طاقت بیار!!!
    والا دیگه چقد تحمل

    جدیدترین اس ام اس های خنده دار و باحال

    ﺗﻤﺴﺎﺡ ﺭﻭ ﻫﺮﻭﻗﺖ ﺍﺯ ﺁﺏ بگیری
    .
    .
    .
    ﻣﯿﮕﯿﺮﻩ پارت میکنه!
    ﺁﺧﻪ ﻣﻦ نمی ﻓﻬﻤﻢ ﺍﻧﺘﻈﺎﺭ ﺩﺍﺭﯼ ﺗﻤﺴﺎﺡ ﺗﺎﺯﻩ ﺑﺎﺷﻪ ﻭﻗﺘﯽ ﺍﺯ ﺁﺏ ﻣﯿﮕﯿﺮﯾﺶ؟
    ﺟﺪﯼ ﺍﻧﺘﻈﺎﺭ ﺩﺍﺭﯼ ﺗﻤﺴﺎﺡ ﺭﻭ ﺑﮕﯿﺮﯼ ﺍﺯ ﺁﺏ؟
    ﺗﻤﺴﺎﺡ ﻫﻢ ﻗﺪ ﺗﻮﺋﻪ؟ ﺷﻮﺧﯽ ﺩﺍﺭﻩ ﺑﺎﻫﺎﺕ؟

    جدیدترین اس ام اس های خنده دار و باحال

    خواهرزاده‌ام وقتی میگه این چیه!؟

    .

    .

    یعنی اون چیز پنج دقیقه دیگه بیشتر تا پایان عمرش نمونده!

    جدیدترین اس ام اس های خنده دار و باحال

    ﻣﻮﺭﺩ ﺩﺍﺷﺘﯿﻢ ﺩﺧﺘﺮﻩ ﺭﻓﺘﻪ ﺳﻮﭘﺮ ﻣﺎﺭﮐﺖ
    ﮔﻔﺘﻪ ﺑﯿﺴﮑﻮﯾﺖ ﺩﺍﺭﯾﻦ؟؟؟
    ﻣﻐﺎﺯﻩ ﺩﺍﺭ ﮔﻔﺘﻪ ::: ﻣﺎﺩﺭ ﺧﻮﺑﻪ ؟؟
    ﮔﻔﺘﻪ … ﺳﻼﻡ ﻣﯿﺮﺳﻮﻧﻪ
    ﺧﺪﺍﯾﺎ …
    ﺍﯾﻦ ﯾﮑﯿﻮ ﺩﯾﮕﻪ ﺷﻔﺎ ﻧﺪﻩ ﺑﺰﺍ ﺑﻬﺶ ﺑﺨﻨﺪﯾﻢ ..

    جدیدترین اس ام اس های خنده دار و باحال

    مبازره بين سگ ها بود،یارو هم سگشو مياره ، سگش تمام سگارو ميخوره ! ازش ميپرسن سگت از چه نژاديه؟

    .

    .

    ميگه : سگ ني ! شيره ، سرشو با ماشين 4 زدم

    جدیدترین اس ام اس های خنده دار و باحال

    ﻧﻤﻮﻧﻪ ﯾﮏ ﺷﻮﻫﺮ ﺭﻣﺎﻧﺘﯿﮏ :
    ﺯﻥ : ﻋﺰﻳﺰﻡ ﺷﺎﻡ ﺑﺮﻳﻢ ﺑﻴﺮﻭﻥ ؟
    .
    .
    .
    ﻣﺮﺩ : ﺑﺎﺷﻪ ﻋﺰﻳﺰﻡ ﺳﻔﺮﻩ ﺭﺍ ﺑﻨﺪﺍﺯ ﺗﻮ ﺣﻴﺎﻁ

    مطالب مرتبط:

    اس ام اس خنده دار جدید زمستان 94

    شوخیهای بامزه و جدید دی 94

    جوکهای جدید شبکه‌های اجتماعی دی 94

     شوخی های بامزه شبکه های اجتماعی زمستان

روزی که شعر غوغا می‌کند اما...

Modir بازدید : 212 چهارشنبه 04 فروردین 1395 : 13:17 نظرات (0)

 آغاز فروردین‌ که طبیعت زیباترین شعرهایش را زمزمه می‌کند و مردم ایران بیش‌ترین شعرها را برای تبریک نوروز و رسیدن بهار رد و بدل می‌کنند، «روز جهانی شعر» است، که البته در ایران از آن غفلت کرده‌ایم.

به گزارش ایسنا، یونسکو در سی‌امین اجلاس کنفرانس عمومی خود که در سال ۱۹۹۹ برگزار شد، به اتفاق آرا، روز ۲۱ مارس برابر با دوم فروردین را به عنوان «روز جهانی شعر» نام‌گذاری کرد و هرسال این روز را گرامی می‌دارد.

یونسکو از کلیه کشورهای عضو، نهادهای دولتی و غیردولتی، شهرداری‌ها، مدرسه‌ها، انجمن‌ها، موزه‌ها، ناشران و... خواسته است تا فعالیت‌هایی را به مناسبت این روز پیش‌بینی و اجرا کنند.

در ایران اما چندان توجهی به این موضوع نمی‌شود. هرچند در این روزها طبیعت به زبان شعر در سخن است و مردم بیش‌تر از هر زمان دیگری از شعر استفاده می‌کنند، با زبان شعر سال نو و آغاز بهار را به هم تبریک می‌گویند و به حافظ تفأل می‌زنند، اما در برنامه‌های رسمی هیچ توجهی به این نام‌گذاری نمی‌شود و حتی نامی از آن برده نمی‌شود. برای مثال، امسال شاید تنها برنامه‌ای که به مناسبت روز جهانی شعر برگزار شد در شیراز بود. شاید بُدو بُدوهای آخر سال و بعد هم فرورفتن در رخوت تعطیلی آغاز سال نو مجالی برای توجه به این روز و عنوانی که بر خود دارد باقی نمی‌گذارد؛ اما باز هم این دلیلی نمی‌شود حالا که جهان 21 مارس را - که برای ما ایرانیان آغاز سال نو است - به نام شعر می‌شناسد، نهادهای دولتی و غیردولتی در ایران از این موضوع غفلت کنند و از این فرصت برای جلب توجه آگاهانه به شعر و تلاش در جهت بالابردن سواد شعری مردم استفاده نکنند.

البته ناگفته نماند روزی هم که در تقویم رسمی کشور به نام «روز شعر و ادب فارسی» (27 شهریور هم‌زمان با روز بزرگداشت شهریار) نام‌گذاری شده و مختص خود ایران است تقریبا هر سال در بی‌توجهی می‌گذرد و جدی گرفته نمی‌شود.

مطالعات یونسکو درباره وضعیت شعر نشان می‌دهد که با وجود تکثر و تنوع فعالیت‌های شعری و افزایش تعداد شاعران و توجه ملت‌ها و جوامع به حفظ سنت‌ها و بیان شفاهی، هنوز شعر به عنوان یک وسیله اصیل بیان فرهنگی و هنری در رسانه‌ها و نظام‌های آموزشی جایگاه واقعی خود را نیافته است.

اهمیت شعر در نظر یونسکو تا آن‌جا است که مدیرکل یونسکو در پیام چند سال پیش خود به این موضوع اشاره می‌کند که با کشف ظرفیت‌های بزرگ زبانی، آفرینش شعری به «غنی کردن گفت‌وگوی بین فرهنگی» و «تضمین صلح جهانی» می‌انجامد.

ایرینا بوکووا در پیام خود می‌نویسد: در جهانی که به شکلی باثبات در حال گسترش است، جهانی که به سرعت تغییر می‌کند و تغییرات اجتماعی را تجربه می‌کند، شاعران در جنبش‌های مدنی حضوری دائمی دارند و می‌دانند که چگونه موجب هوشیاری وجدان ها در برابر بی عدالتی‌های جهانی شوند و چگونه به تشویق قدردانی از زیبایی های جهان کمک کنند. ما همچنین می‌توانیم ظرفیت های شعری را در تکنیک های جدید و پیام های کوتاهی که در شبکه های اجتماعی در گردش است ببینیم که در عین حال زندگی جدیدی به شعر می‌بخشند، خلاقیت را بارور می‌کنند و شعرها و بیت‌هایی را به اشتراک می‌گذارند که می‌توانند به ما کمک کنند تا بیش از پیش متعهدانه به جهان عمل کنیم.

او همچنین می‌افزاید: ما باید مطمئن باشیم که این روح پرتپش را زنده نگه می‌داریم و چشم‌هایمان را برای دیدن این‌که چگونه شعر می‌تواند به نزدیک شدن مردم به هم کمک کند، باز نگه داریم.

تعداد صفحات : 11

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 108
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 18
  • آی پی دیروز : 13
  • بازدید امروز : 33
  • باردید دیروز : 36
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 69
  • بازدید ماه : 1,483
  • بازدید سال : 11,276
  • بازدید کلی : 58,104
  • کدهای اختصاصی
    طراحی کارت ویزیت
    دختر خاص مغرور
    کافه اینترنتی
    فان گذر
    تیکه های باحال
    تبلیغ پارسی
    پی سی صدا
    راک شرقی
    پی سی دانلود
    دانلود ویدئو
    تبادل لینک رایگان
    سامسونگ گلکسی
    پدرو رودریگز
    جی بی پوز
    معرفی گل و گیاه
    وب آق حسین
    شکلک کده
    آی تی سنتر
    درباره پسر ها
    پارس تیتراژ
    آب نیست
    وب نوشت عاشقانه
    ستاره بازی
    خاطرات شب یلدا
    بدو عکس
    ایرانسل رایگان
    مروا کامپیوتر
    فایل کده
    تی تی لینک
    شهر کوچک زیبا
    ایران کلید
    دلنوشته های من
    وبسایت پویا
    سر بلاگ
    همه با هم
    تفرجگاه ایران
    98 کلوب
    تفریح و سرگرمی
    سرگرمی
    گیگ دی ال
    کلوپ سرگرمی
    جکستان
    جعبه من
    کندار دانلود
    وبسايتی برای همه
    انصاری
    لینک زیاد
    بيشتر بدانيم
    جکستان شکرستان
    اخبار علم و دانش
    ایران ورک مارکت
    ایران پیکس
    کلبه محبت
    تاپ دانلود
    آخرین امید
    معرفی درختان میوه
    مسیج عشقولانه
    ایران وب دیتا
    ورزشکده
    رادیکال 24
    من تنها
    باران
    ایران پیکسل
    شهر سبز
    آموزش طراحی
    مجله تفریحی
    دانلود رایگان
    جک برای تو
    تنهاترین مرد زمین
    فروشگاه بازی
    نرم افزار رایگان
    سخت افزار جدید
    والپیپر زیبا
    دانلود ما
    پرتو وب
    بهزاد پکس
    دانلود
    پورت 20
    مجرمان بی گناه
    دیوار
    لینک 88
    درهم و برهم
    کتابخانه
    دانلود جدیدترینها
    لینک دانلود
    گیتار در آتش
    ابر دانلود
    وبلاگ
    محمد خلج
    دانلود سریع
    من و خدا
    طراحی میلاد
    کدبانو
    دانلود منیجر
    برترین وب
    نت مارکت
    بهترینم تویی
    استاد نجفی
    کلاس آنلاین ما
    عصر دانلود
    انیمیشن قدیمی
    آبادانیها
    گروه
    دانلود آهنگ جدید
    شب
    تفریحستان
    پساپس
    دانلود فیلم جدید
    دانلود جدید
    اطلاعات کامپیوتری
    آقای مصطفوی
    عشق یکطرفه
    خندانده
    فایلهای 2015 پیش بینی فوتبال پوکر آنلاین